Sharewire en RM organiseren 'Seriously Mobile' bijeenkomst

Op 25 oktober 2012 vindt de sessie plaats bij The Hague Mobile Academy op lokatie bij Sharewire. Tijdens de bijeenkomst kijken we naar de toepassing van innovatieve mobiele toepassingen vanuit drie domeinen - het verbeteren van klanttevredenheid, vergroten van de omzet, verlagen van de kosten. Naast de trends, de kijk op innovaties en de impact van mobile apps is het tweede deel van deze sessie opgezet om drie cases uit te diepen en te kijken welke rol ‘Seriously Mobile’ kan spelen.

Marketing is al een fundamentele ‘driver’ van IT gerelateerde inkoop en deze trend vertoont geen tekenen van afname maar eerder van versnelling. Gartner-analist Laura McLellan voorspelde onlangs dat in 2017 de CMO’s meer zullen uitgeven aan IT dan de CIO’s. Immers, het businesslandschap is verschoven en het is niet langer de traditionele marketing die zakelijke groei drijft maar digitale marketing. In dit kader is een initiatief gestart vanuit het College van Register Marketeers om technologie trends op te pakken en die in kennis/intervisie sessies met jullie delen.

De eerste sessie wordt gehouden op donderdag 25 oktober bij The Hague Mobile Academy, een samenwerkingsverband tussen Sharewire en de gemeente Den Haag met als doel het bieden van een inspirerende, praktijkgerichte setting waar studenten en recent afgestudeerden, gerichte en relevante ervaring opdoen met het gehele traject van de ontwikkeling van innovatieve mobiele toepassingen, zoals apps en mobiele sites voor smartphones en tablets.

Voor meer informatie over dit evenement kijkt u op de website van NIMA.

Naar overzicht