Tempo-Team

Tempo-Team en Sharewire hebben samen de mobiele huisstijl voor Tempo-Team ontwikkeld. De uitdaging was het vertalen van de frisse huisstijl van Tempo-Team naar een mobiele huisstijl voor de toekomst. Klaar om mee te veranderen in een veranderende wereld.

ACHTERGROND

Tempo-Team is de uitzendorganisatie die veerkracht en flexibiliteit toont. Dit moest ook terugkomen in de mobiele huisstijl van Tempo-Team. Sharewire heeft, voor Tempo-Team, ook de huisstijl van Randstad ontwikkelt. Dezelfde branche, maar een compleet andere organisatie. Met Tempo-Team heeft Sharewire gekeken naar de identiteit van Tempo-Team en met die identiteit als uitgangspunt is de mobiele huisstijl vormgegeven.

OPLOSSING

Bij Tempo-Team hebben we sterk gekeken naar hun strategie. Deze strategie is het uitgangspunt voor de mobiele strategie. De huisstijl beschrijft een mobiele site die hierop inhaakt. De identiteit van Tempo-Team is doorgevoerd in het interactie ontwerp en het visueel design. Het resultaat is een frisse mobiele site, to-the-point, zoals Tempo-Team.

RESULTAAT

Op dit moment zijn de mobiele sites van Tempo-Team in ontwikkeling.

Naar overzicht